poniedziałek, 20 stycznia 2014

58. TAG: 40 pytań kosmetycznych

Witajcie 

Wyróżniona nie zostałam, ale TAG mnie tak zaciekawił, że postanowiłam i ja na niego odpowiedzieć. Będzie to takie małe urozmaicenie do monotonnych wpisów. Zapraszam do zapoznania się z moimi odpowiedziami..
1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Staram się dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Nie będę kłamała że zawsze tak było. Czasami byłam tak padnięta, że wieczorem kładłam się od razu spać (oczywiście bez makijażu - ostatnio nie maluję się wcale).

2. Jaki masz typ cery?
Mam cerę tłustą niestety, z wielkoma niedoskonałościami. Trądzik mnie męczy od kilku dobrych lat ;(

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Dla mnie jak narazie najlepszy jest żel peelingujący z Biedronki. Jednak miałam tą wcześniejszą wersję, więc niestety nie wiem czy teraz coś się zmieniło. 

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Bardzo sporadycznie. Nie mam obecnie peelingu enzymatycznego (skończył mi się) a moje wypryski nie pozwalają bym w chwili obecnej używać mechanicznych.

5. Jaka to marka?
Jak pisałam wyżej, bardzo rzadko używam. Ale mechaniczny jaki męczę to ten ostry z Synergen. Nie wiem co mam z nim zrobić, chyba oddam bądź wyrzucę.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Dzisiaj zaczęłam używać próbki kremu z Tołpy do cery naczynkowej - on chyba jest jakiś wzmacniający. Na wieczór używam kremu z Oriflame.

7. Czy masz piegi?
W wakacje pod wpływem słońca mam tylko w okolicy nosa, jednak mi one nie przeszkadzają bo są mało widoczne.

8. Używasz kremu pod oczy?
Tak, używam.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Mam do teraz i jestem z tego powodu załamana :<

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowi?
Tak, raz pani dermatolog przypisała mi antybiotyk, który miał pomóc. Sprawił, że musiałam się leczyć z innych powodów u innego specjalisty :(

11. Jakiego podkładu używasz?
Szukam idealnego, jestem bardzo blada i wszystkie są na mnie za ciemne. Teraz zużywam krem BB z UnderTwenty. 

12. Co z korektorem?
Teraz testuję paletkę 4 korektorów z Wibo. Jak narazie jestem zadowolona :)

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Jestem bardzo blada, przez co mam problem z doborem kosmetyków kolorowych :(

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Nigdy nie miałam, ale odpowiednio nałożone i dopasowane robią wrażenie

15. Czy wiesz że maskary powinno zmieniać się co 3 m-ce?
Wiem, ale się do tego nie stosuję.

16. Jakiej maskary teraz uzywasz?
Smart Girl get more, recenzja dwa wpisy wcześniej :)

17. Sephora czy Mac?
Nic nie miałam, więc nie mam zdania. 

18.  Masz kartę pro w Mac?
Nie, nigdy tam nie byłam niestety.

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Palce i nakładam cienie pędzelkiem

20. Używasz bazy pod cienie?
Nie

21. Używasz bazy pod makijaż? 
Nie

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Ostatnio polubiłam szarości na moim oku.

23. Kredka do oczu, czy eyelinier w płynie?
Kredki do oczu nie używam, eyeliniera używałam 2 razy w życiu, więc eyelinier.

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką?
Nie używam kredek, więc nigdy.

25. Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach?
Nie używam, pewnie bym sobie nimi krzywde zrobiła :D

26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Nie

27. Ulubiona szminka?
Nie mam ulubionej

28. Ulubiony błyszczyk?
Nie mam ulubionego

29. Ulubiony róż?
Nie używam, nie mam czym aplikować haha :D

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?
Nie kupuje niczego w internecie

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Odpowiadają mi i tylko tam czynię zakupy. 

32. Czy kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nie przypominam sobie bym sobie coś tam kupiła, jakoś się ich boje :D

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
To moje marzenie *.*

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Wolę nałożyć mniej, ale dokładnie. Nie chcę wyglądać jak pewna osobistość z Batmana.

35. Zbrodnia w makijażu, jakiej nie możesz przeżyć?
Za ciemny podkład, wielka warstwa pudru, narysowane brwi

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Lubię, ale nie czuję się w nich komfortowo.

37. Która gwiazda ma wg Ciebie zawsze świetny makijaż?
Nie interesuję się życiem celebrytów, nie wiem jak się malują.

38. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Hmmm...korektor? Ale czasem wychodzę całkowicie bez makijażu.

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Mimo że moja cera jest w tragicznym stanie, to tak, w szkole często jestem bez makijażu, zwłaszcza w zimę. Kurtka nie współpracuje ze mną pod tym względem :<

40. Czy sądzisz, czy wyglądasz dobrze bez makijażu?
Ja nawet z makijażem nie wyglądam dobrze, no cóż, brzydkiej osobie nawet makijaż nie pomoże :D

Chętnie poczytam Wasze odpowiedzi.
Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Ja tez mam problem z dobraniem kosmetyków kolorowych szczególnie podkładów . Mam dość specyficzny kolor skóry .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znalazłam kolorystycznie dobranego podkladu do mnie niestety :(

      Usuń
  2. oj z podkładem to i ja mam problem ale jakos dam rade...mieszam i tworze swoje przy okazji hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszanka ciemnych podkładów nie sprawi, że będzie jaśniejszy :<

      Usuń