piątek, 17 stycznia 2014

56. Smart girl get more, Mascara Volume&Care

Witajcie

Zauważyłam że od kilku dni mam aurę na nic nie robienie, bo nawet zaglądnięcie na bloga było dla mnie ciężarem. Nigdy nie chciałam by te miejsce stało się skupiskiem wymuszonych wpisów, dlatego też zrobiłam sobie krótką przerwę. Do tego szkoła też daje w kość. Dawno temu mama zafundowała mi mały zestawik kosmetyków kolorowych z Textil Marketu - znajdował się tam błyszczyk, lakier do paznokci i tusz do rzęs. Lakier do paznokci okazał się beznadziejny a jak będzie z mascarą? Zapraszam do przeczytania recenzji.
 Opakowanie jest bardzo skromne, wykonane z plastiku który jest bardzo skłonny do uszkodzeń. Naklejka zawierająca ważne informacje tj. data ważności i cena bardzo szybko się wyciera. Szczoteczka moim zdaniem należy do tych większych, przez co zdarzało mi się kilkakrotne pobrudzenie powieki w trakcie malowania.
Przejdźmy do działania: Aby uzyskać efekt widocznych rzęs trzeba niestety troszkę namachać się szczoteczką. Polecam odczekać aż maskara troszkę zechne, wtedy różnica jest znacznie widoczna. Rzęsy są ładnie wydłużone. Czerń nie jest bardzo nasycona, daje naturalny efekt.  Oprócz wydłużenia nie zauważyłam innych właściwości. Jest to tusz, który bardzo łatwo zmyć więc na zimową porę raczej nie jest wskazany. Jednak gdy warunki pogodowe są dobre, maskara bardzo długo utrzymuje się. Czy polecam ten produkt i czy kupię go ponownie? Ja uważam że ta firma jest bardziej nastawiona do kilkunastolatek, które dopiero zaczynają mieć jakiekolwiek pojęcie o kosmetykach. Efekt jest bardzo naturalny więc dla gimnazjalistek powinien być wystarczający (chociaż współczesne gimnazjalistki mnie przerażają, mimo że wiekowo mało mnie od nich różni). Ja nie kupię tego produktu, bo przepadam za efektem "sztucznych rzęs"


Czy u Was też pojawiła się zima?
Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga :*

10 komentarzy:

  1. Szczoteczka widać że fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża jest, na moje malutkie oczko za duża :)

      Usuń
  2. Szkoda, że szybko się zmywa ale szczoteczkę ma fajną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje malutkie oczko ta szczoteczka jest troszkę za duża :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie mało zachęcająca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukam tuszu, który mi pogrubi, wydłuży i podkręci rzęsy... jednocześnie :D

      Usuń
  4. Kilka razy zastanawiałam się czy ta mascara jest godna uwagi, ale jestem fanką tak jak Ty efektu "sztucznych rzęs" i wolę konkretniejsze tusze :)

    OdpowiedzUsuń