sobota, 11 stycznia 2014

54. Zapiski skumulowane w jednym miejscu ♥

Hej wszystkim :)

W tym roku postanowiłam, że zaopatrzę się w kalendarz, w którym będę mogła wszystko zapisywać. Na początku bardzo chciałam by to był kalendarz Beaty Pawlikowskiej, jednak ten też jest okej :). Zapisuję w nim ważne jak i też błahe rzeczy np. kiedy mam sprawdziany, co muszę załatwić, pomysły na wpisy. Nie wiem czy Wy tak macie ale ja czasami w drodze do szkoły wpadam na tak świetne pomysły, że sama sobie się dziwię. Potem mówię sobie: "A tam, na pewno zapamiętam" i po kilku minutach nie jestem w stanie sobie tego przypomnieć. Teraz tak nie będzie! Jak tylko coś mi wpadnie do głowy, coś usłyszę, coś zaplanuje, znajdzie się w tym miejscu. Ten kalendarz został kupiony w Biedronce za niecałe 10 zł. Bardzo mi się podoba jego kolor, zachęca do częstego zaglądania do niego :)
UWAGA! Od 1 lutego do dnia moich urodzin chciałabym zrobić projekt, w którym będę bezwzględu na wszystko dodawać codziennie wpisy. Pomysłów mi nie brakuje, jednak także Wy możecie proponować co chcielibyście przeczytać. Tematyka jest dowolna, nie trzeba się ograniczać tylko do kosmetyków. :)



A czy Wy macie już swoje kalendarze? Czy macie inny sposób na zapamiętywanie?
Pozdrawiam :*

20 komentarzy:

  1. Ja mam taki mini, studencki od lipca do sierpnia, ale teraz kupie większy, bo mam dużo myśli ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę takiej ilości myśli haha :D

      Usuń
  2. też podobny będę zakładać, żeby wiedzieć kiedy co się dzieje, głównie sprawdziany, bo czasem zdarza się zapomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to był jeden z powodów, dla którego założyłam kalendarzyk :)

      Usuń
  3. też go mam tylko fioletową wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten się rzucił w oczy, ale bym nie kupiła fioletowego jak na złość mojej siostry :D

      Usuń
  4. Zapraszam do mnie na rozdanie BeautyBlendera i gąbki do tworzenia makijażu HD z Real Techniques :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi w tym roku towarzyszczyć będzie kalendarz Marilyn Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kalendarze, co roku sobie taki kupuję, już dobrych kilka lat!

    zapraszam na rozdanie do mnie- może się poszczęści i zrobisz sobie prezent na urodzinki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę Twoje rozdanie :) Ja kilka lat temu robiłam kalendarze, ale po około miesiącu się poddawałam. Tym razem tak nie bedze o nie nie :)

      Usuń
  7. Ja również zamierzam kupić sobie kalendarz. :) Z tych samych powodów co Ty ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę zrobić sobie memory jar :) karteczek mam już kilka zapisanych, ale słoiczka dalej nie mam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałabym cierpliwości do czegos takiego :P

      Usuń
  9. Och ja jeszcze nie mam, a trzeba tyle zaplanować! Czas do sklepu c: Buziaki, Karolina! :*
    http://thesisterzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto miec, nawet jak bedzie w polowie pusty :)

      Usuń
  10. Tez musze w taki kalendarz zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spiesz się , koniec roku już niedługo haha :D

      Usuń