czwartek, 26 grudnia 2013

45. Mniej znane vlogerki, które oglądam

Witajcie ♥

Wiele dziewczyn, które piszą bloga modowo-kosmetycznego ogląda o tej tematyce filmy na Youtube. Film jest czasem w stanie przekazać nam o wiele więcej niż zdjęcia. Właśnie tak zaczynało tworzyć się grono "youtuberek". Bardzo lubię oglądać filmiki urodowe, jednak nie chcę przedstawiać dzisiaj kanałów powszechnie znanych tj: szusz, stylizacje bądź niessia. Pokażę Wam kilka dziewczyn, które dopiero wybijają się w polskim gronie:

Weronika Załazińska
Moja rówieśniczka, która prowadzi kanał jak i blog w dwóch językach: polskim i angielskim. Z jej filmików wypływa profesjonalizm i dbałość o szczegóły. Prowadzi bloga od 4 lat jednak zaczęła zajmować się tym na poważnie od dwóch. Bardzo lubi podróżować. Ma na swoim koncie 12 filmów, przeważają vlogi z podróży. 

Karo (najpjenkniejsza)
Dziewczyna, która swój kanał poświęca głównie kosmetykom. Nagrywa projekty denko, ulubieńców miesiąca oraz testy na żywo. Dziewczyna ma prześliczną urodę a najbardziej podobają mi się jej...usta. Dotarłam do niej poprzez polecenie jej kanału przez szmaragdowa81. Pięknie wygląda bez makijażu, czego jej zazdroszczę. 

kuferekczekolady
Nastolatka, która jest jedną z nas to znaczy że prowadzi bloga na blogspocie. Bardzo polubiłam jej filmik "vlogday!" i mam nadzieję że o takiej tematyce częściej będzie coś wstawiała na Youtube. Lubię kanały gdzie dziewczyny pokazują dobre kosmetyki z bardzo niskich półek, ponieważ nie wszystkich stać np. na kosmetyki MAC.

Manttissi
Dziewczyna charakteryzująca się dystansem do siebie. W filmikach ukazuje własną osobę, nie próbując nikogo naśladować. Ma dopiero około 150 subskrypcji a ja uważam że zasługuje na o wiele wiele więcej. Tag 40 min był moim zdaniem strzałem w dziesiątkę. Tych panów z tyłu nie znałam :)

iks pe
Zaczynała nagrywać od pokazywania fryzur, teraz rozszerzyła działalność. Wraz z przyjaciółkami nagrywały challenge, co nawet mnie z moim obecnym stanie duszy potrafiły rozśmieszyć. Jest naturalna i urocza. Ma przepiękny pokój, kiedyś marzyłam o takim :)

O jakiej tematyce oglądacie kanały na youtube? Kogo z czystym sercem możecie polecić?

Pozdrawia,                        
zmęczona życiem Krytyczka

10 komentarzy:

  1. Ja ogladam kanaly na youtube tylko moich ulubionych zespolow lub po prostu slucham tam muzyki / ogladam teledyski ;-) Nie ogladam zadnych vlogerek wiec nic nie polece :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiej muzyki słuchasz? Jakie zespoły lubisz? Chętnie się tego dowiem :)

      Usuń
  2. ja oglądam bardzo dużo vlogerek, głównie zagranicznych. z polskich najbardziej lubię nissiax83

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zagranicznych nie oglądam ale może to zmienię :)

      Usuń
  3. Kuferekczekolady bardzo lubię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo by się ucieszyła, czytając te słowa :)

      Usuń
  4. żadnej z tych nie oglądam , ale lubię kanał vlogerki TheCrypticLily :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam i chyba nawet oglądałam kilka filmików ale skoro nie mam jej w subskrypcjach to znaczy ze mnie do siebie nie przekonala :)

      Usuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA więcej na moim blogu: http://truskawkowe-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację, w najbliższym wpisie napewno odpowiem :)

      Usuń