poniedziałek, 23 grudnia 2013

43. Dodatkowa paczka na gwiazdkę ;)

Jakiś czas temu wygrałam rozdanie, jednak znając naszą Pocztę Polską nie spodziewałam się że paczuszka dotrze przed świętami. Dzisiaj, wracając z świątecznego szału zakupowego zobaczyłam miłą niespodziankę na moim łóżku. Kilka sekund zastanawiałam się, co to przyszło i przypomniałam sobie :)
Z wielką radością otwierałam zawiniątko. Z góry przepraszam za światło na zdjęciach ale mam dosłownie chwilę by coś tu naskrobać i lecę dalej pomagać rodzicom w świątecznych przygotowaniach.
Powiem Wam, że zawartość bardzo mnie zaskoczyła. Nie spodziewałam się tylu cudowności. Nie ukrywam że kosmetyki Original Source już jakiś czas mnie kusiły. Do tego mogę pochwalić się kilkoma próbkami firm, które wzbudzały moje zainteresowanie. Do tego produkty z Yves Rocher... Nawet nie wiesz jak wielką radość mi sprawiłaś! Bardzo Ci dziękuję ;)
Jak idą wasze przygotowania do świąt? Zostało Wam jeszcze wiele do zrobienia? Zapraszam do komentowania i oczywiście zostania ze mną na dłużej :)

8 komentarzy:

  1. Ja z OS miałam tylko płyn do kąpieli, ciekawa jestem jak u Ciebie te nowości się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa, ale muszę najpierw swoje zapasy wymarnować. Myślę że próbeczki już niedługo pójdą w ruch :)

      Usuń
  2. ja dzisiaj ostatnie poprawki i jestem gotowy na swieta :D
    paczuszka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta święta i niedługo po świętach. Czy tylko ja nie czuje tej magii? :<

      Usuń
  3. Ależ ci zazdroszczę takiej paczuszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nic nowego kosmetycznego u mnie nie było a tu taka miła niespodzianka :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi również bardzo się podoba :)

      Usuń