wtorek, 17 grudnia 2013

40. Winterlicious Tag :)

Przyszedł czas na luźniejszy wpis. Za oknem panuje aura bardziej wiosenna niż zimowa, co niezbyt nastraja Nas na święta Bożego Narodzenia. Dobrze się składa że zostałam zaproszona do zabawy przez Kasię, więc postaram się Wam troszkę przypomnieć w jakim klimacie powinniśmy być.

1. Ulubiony lakier do paznokci?
Aktualnie najczęściej na moich paznokciach gości miss sporty clubbing colours o numerku 040. Jest to taki odcień wiśniowy, który bardzo ładnie prezentuje się zarówno na długich, jak i na krótkich paznokciach.  Zaczynam się przekonywać do czerwieni na moich dłoniach :)

2. Ulubiony zimowy kosmetyk do ust?
Może popełniam straszliwą zbrodnię, natomiast nie mam jeszcze swojego ulubieńca na zimę z produktów do ust. Nie mam bardzo wielkich problemów z ustami w trakcie mrozów, dlatego też nie mam motywacji do pielęgnowania ich. Na chwilę obecną wystarcza mi błyszczyk w ciągu dnia, a na noc nakładam większą warstwę Carmexu.

3. Jaka jest najczęściej ubierana część garderoby u Ciebie na zimę?
W pytaniu nie jest wyszczególniona żadna część garderoby, dlatego też nie zaskoczę Was tym, że w zimę najczęściej ubieram...buty zimowe. Tak, ciepełko na stópkach w ciągu dnia jest bardzo istotną rzeczą, zwłaszcza dla mnie, ponieważ cierpię na całoroczne zamarznięte stopy ;)

4. Ulubione zimowe akcesoria?
Rękawiczki! Dziękuję osobie, która wymyśliła tak ważny wynalazek. Wystarczą mi najprostsze, ważne by były mięciutkie, wygodne a przede wszystkim...cieplutkie :)

5.  Ulubiony zapach/świeczka na zimę?
Zima zawsze kojarzy mi się z bardzo słodkimi zapachami. Dlatego takie zapachy jak czekolada, kakao, wanilia, marcepan są wręcz idealne by otuliły nas w te mroźne dni :)

6. Ulubiony zimowy napój?
Gdy wracam do domu jedyne o czym myślę to zrobienie sobie jakiegoś rozgrzewającego napoju. Tu zdecydowanie wygrywa herbata. Robi się szybko, łatwo i przyjemnie a po wypiciu mamy chęć na dalsze działanie :)

7.  Ulubiona świąteczna potrawa?
Uwielbiam barszcz, a jak są z uszkami to jestem w niebie. Mogłabym jeść go non stop, nie zważając na istnienie innych potraw. Drugą taką potrawą są pierogi mmm... na samą myśl stałam się głodna. Może to jest idealny sposób na dołączenie kolejnych kilogramów? Mam nadzieję że w te święta uda mi się przytyć choć z kilogram :)

8. Ulubiony film ze świętami/zimą w tle?
Opowieści z Narnii część Lew, Czarownica i Stara szafa :) Taka mała odskocznia od Kevina, ja jakoś nie przepadam za oglądaniem tego ciągle. To dowód na to że jestem inna

9. Ulubiona świąteczna piosenka?
Wham! - Last Christmas

10. Jak dekorujesz dom na święta?
Główną atrakcją w moim domu jest duża choinka w pokoju dziennym. Jednak aby było świątecznie naokoło w pokojach zamieszczamy świąteczne lampki :)

11.  Wymarzony prezent?
Na chwilę obecną moim największym pragnieniem jest dostać aparat cyfrowy. Może uda mi się spełnić te marzenie.

12. Jak spędzasz święta?
Dla mnie w czasie Świąt Bożego Narodzenia bardzo ważny jest czas spędzony z najbliższą rodziną. To jest jedyny czas gdy jesteśmy wszyscy razem :)

Zapraszam do udziału w zabawie :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi, miło się czytało :)
    Przy okazji zapraszam Cię na moje pierwsze MEGA rozdanie na blogu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że dla kogoś moje posty się podobają, takie komentarze sprawiają że z radością czekam na wolną chwilę by napisać coś nowego. Na pewno wpadnę i sprawdzę co masz do zaoferowania.

      Bardzo cieplutko pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ja również mogła bym jeść barszcz non stop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barszczyk mam jutro na obiad mniam <3

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. oj tak barszcz jest najlepszy :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro mam na obiad, rodzice czytają mi w myślach :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Oj słodkie zapachy świeczek w zimę również uwielbiam, ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo za przeczytanie wpisu :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Barczczyk uwielbiam, ale za herbatą nie przepadam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety rzadko coś piję, mimo że wiem że powinnam przyjmować więcej płynów nic nie działa na moją motywacje :<

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. uwielbiam herbatę, moglabym ją pić caly czas :)

    OdpowiedzUsuń