piątek, 13 grudnia 2013

38. Przerażająca historia Japonki Junko Furuta

Przypadkowo przeglądając blogi natknęłam się na obrazek z sieci, który krótko opisuje 44 dni w piekle w jakim żyła 17-letnia Junko. Gdy to czytałam, płakałam jak dziecko. Nie mogę uwierzyć w to, jak nieobliczalni potrafią być ludzie ;(
Rzecz dzieje się w 1988 roku w Kraju Kwitnącej Wiśni. Był to czas gdy wzmożona przestępczość była na porządku dziennym. Nikt nie mógł się czuć bezpiecznie. Mafia pod nazwą "Yakuza" był w pamięci każdego obywatela Japonii. Młodzi chłopcy zachwyceni tym że przestępcy mogą mieć co tylko zapragną, postanowili brać ich sobie za autorytet. Ofiarą takich ideologii była m.in Junko Furuta.

Dla tych co nie lubią czytać, historia została odtworzona w postaci filmu. ;(

9 komentarzy:

  1. Przeczytałam całą tę historię i... nie wierzę ! Jak 4 gówniarzy może być aż tak brutalnych wobec bezbronnej dziewczyny ? Jak można było ich wypuścić z więzienia po 6 latach, skoro zasługiwali co najmniej na dożywocie (według nie zasługują na śmierć w takich samych katuszach jak ona). Jak na takim pięknym świecie mogą żyć tacy okropni ludzie ? Po prostu to okrutne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego oglądałam dwa filmy o jej historii, przerażona jestem...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To co się dzieje na świecie mnie przeraża, słuchałam piosenki dedykowanej dla niej i ciągle mi siedzi w glowie :<

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. To co zrobili ci... bylo okropne... nie da sie tego opisac... The GazettE to moj ulubiony zespol. Kocham ich i podziwiam, ze nagrali na jej czesc piosenke, ogladalam tez koncerty gdy ja spiewali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy filmie płakałam straszliwie, brutalność nie zna granic

      Usuń
  4. Ten film zrył mi psychikę i przez 3 dni tylko o tym myślałam,choć nie obejrzałam gocałego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory mam go w pamięci..brak słów na to,do czego ten świat zmierza

      Usuń