wtorek, 10 grudnia 2013

36. Paczka od Eveline Cosmetics

Z racji tego że umieram chora w łóżku, zamiast teraz siedzieć w szkole, postanowiłam się pochwalić co dostałam. Paczkę od Eveline wygrałam w konkursie prowadzony przez serwis bangla.pl. Zadaniem było opisaniem najciekawszego produktu tej firmy. Ja postanowiłam wybrać kontrowersyjna odżywke do paznokci 8w1.
Z góry chciałabym przeprosić za zdjęcia, jednak nie jestem nawet w stanie wstać z łóżka, aby zrobić w przyjemniejszej scenerii. Poza tym, znajduje się w tym zestawie część prezentu dla mamy, dlatego nie mogę chodzić z tą paczką po całym domu łapiąc dobre oświetlenie ;)
Uwielbiam (tak jak pewnie każda z Was) dostawać paczki. Mimo że były opisane jakie produkty wygrana osoba dostanie, ja pominęłam ten punkt w celu zapewnienia sobie ewentualnie niespodzianki. Czułam się jak małe dziecko wyjmując powoli każdy kosmetyk. Wszystko prezentuje się tak:
Zestaw zawiera:
- 5 lakierów Minimax – kolory: 688, 687, 686, 685, 684
- Błyszczyk BB Magic Lip Gloss 6w1 w kolorze 358
- Koenzymy Młodości, Maseczka Q10 + R Aktywna maseczka termiczna odmładzająco-oczyszczająca
- Balsam Spa Professional Kwiat Lotosu
- Bio Hyaluron 4D Luksusowy Krem SOS Przywracający Gęstość Skórze
- Slim Extreme 4D – Złoty Peeling masaż Drenujący z Kofeiną
- Slim Extreme 4D – Złote Serum Modelująco-Wyszczuplające
- Kredka do powiek Ciemny brąz Eye Max Precision
- Odżywka Total Action do paznokci 9w1
- Krem Przeciwzmarszczkowy Odmładzający na Dzień Argan Oil

Możecie w komentarzach zgadywać co dostanie z tego moja mama. Podpowiem, że są to z tej grupki 4 kosmetyki :)

10 komentarzy:

  1. no no ładna paczuszka :D !
    Testuj grzecznie :))

    Dodaje do obserwowanych zparaszam :)

    Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziekuje, każda obserwacja mnie niezmiernie cieszy :)

      Usuń
  2. No, no, no sporo tego jest :D ja ostatnio nie mam szczęścia do wygrywania czegokolwiek :( A dla mamci, pewnie kremiki do twarzy i kremik sos ;p tak zgaduję sobie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wygrałam coś jakieś 4 miesiące temu więc moja dobra passa się zakończyła hehe.
      Kremik do twarzy to rzecz oczywista :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę że udało mi się wygrać ;)

      Usuń
  4. gratuluję i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, połowa paczuszki idzie dla mamy a ja już używałam bordowego lakieru :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń