wtorek, 5 listopada 2013

30. Stwórz miłą atmosferę na swoim Bloggerze: krok 1

Hej :)
Ostatnio z nudów postanowiłam przeglądnąć, jakie blogi obserwuję. Brzmi ironicznie? To prawda, jednakże warto sobie raz na jakiś sprawdzić naszą listę czytelniczą. Dlaczego? Powód jest bardzo prosty, odniosę się do swojego przykładu. Nie wiadomo z jakich przyczyn Blogger nie usuwa Twojej obserwacji nawet, gdy blog zostaje usunięty. To sprawia że jest na liście czytelniczej dalej ten blog, mimo że użytkownik nie istnieje od kilku miesięcy. Przejrzałam wszystkie blogi i wiele też zostało bez postów, co też skłania nas do tego, że autorka prawdopodobnie się wycofała. Jedno mnie zszokowało i jeżeli wiecie o co w tym chodzi, byłabym wdzięczna. Kilka blogów na mojej małej liście były całkowicie zmienione tzn. został wprowadzony nowy język, autor i piszą o tym samym. Czyżby włamanie? Pewnie mój opis jest niekompletny i pewnie nie zrozumiecie tego zjawiska. Jestem typową kobietą...trzeba się domyślać co mam na myśli :D
Dojście do całkowitej listy blogów, jakie obserwujemy jest bardzo proste. Wystarczy tylko:
Tak, pochwalę się że siedzę na GG i piszę z moim chłopakiem :D Po moim małym "sprzątaniu" z blogów 110 zrobiło się 81. Wtedy zdałam sobie sprawę, że będę raz na kilka miesięcy tutaj zaglądać.
Uwaga: Jeżeli autorki blogów, którego nazwy zostały tutaj przypadkiem ukazane, nie życzą sobie tego, proszę o napisanie do mnie w komentarzu. Wtedy zdjęcie zostanie zmienione, bądź usunięte.

Wracam do nauki z matematyki, trzymajcie za mnie kciuki ;*

10 komentarzy:

  1. co jakiś czas robie porządki i wyrzucam blogi, na których ktos nie pisał nic od pół roku....:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo słusznie, po co mieć wiele blogów z których niektóre sa nieaktywne? :)

      Usuń
  2. Sama musze zrobić porządek :) Dzięki za pokazanie jak. :)
    [wcześniej miałam jakąś inną, okrężną drogę do tego...]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę że mój amatorski wpis został zauważony :)

      Usuń
  3. W sumie fajnie że wspomniałaś o tym ;p Myślę, że mało kto o tym myśli ;)
    Powodzenia ;D Chyba kochamy matme tak samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przelewam na bloga to, o czym myślę więc i na to pojawiło się miejsce :)
      Chyba trzymałyście kciuki bo matematyka mi całkiem dobrze poszła, ale nie zapeszając czekam na sprawdzenie prac :)

      Usuń
  4. A no własnie, a ja też sobie przejrzę wszystko bo sama nie wiem ile jest blogów w liście czytelniczej :)
    A z tymi zmianami języka, autora to może po tych rewolucjach na bloggerze z lipca coś się pozmieniało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, szczegółowiej mogę powiedzieć że to wygląda, jakby blog został całkowicie przejęty tzn, logo i wygląd bloga całkowicie jest zmieniony, usunięte wszystkie wcześniejsze wpisy, w blogu odpowiadającym za informacje o autorze są dane jakiejś innej osoby a treść jest w języku angielskim bez zdjęć itp (niestety, nie czytałam treści więc nie wypowiem się w tej kwestii)

      Usuń
  5. Matmy nigdy nie lubiłam. a co do tematu postu to warto czasem zrobić porządki na swoim profilu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, natomiast ja matematykę lubiłam do czasu kiedy przyszłam do liceum. Teraz mam nauczycielkę która nie potrafi nic wytłumaczyć, dlatego maturę z tego przedmiotu widzę w czarnych barwach. Jedna sprawdzian wydaje mi się że poszedł mi dobrze, no cóż, muszę czekać na wyniki :)

      Usuń