sobota, 2 listopada 2013

29. Eveline Cosmetics, Matujący krem BB 8 w 1

Witam ponownie,
dzisiaj postanowiłam wstawić kolejną recenzję. Pewnie sporo się teraz ich pojawi, bo mam taką nagłą wenę na opisywanie produktów. Ten produkt również kupiłam na -40% w Rossmannie, ponieważ wtedy ten krem BB robił furorę w internecie. Zadowolona z tego, że wszyscy pisali że ten kolor jest bardzo jasny i powinien każdemu przypasować, postanowiłam zaryzykować. Czy to mój krem idealny? Przekonajmy się :)

Słowa producenta:

Przeznaczony do cery tłustej i mieszanej. Ultralekka, beztłuszczowa formuła z FAST MATT COMPLEX™ idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze, zapewniając jej natychmiastowy efekt FAST MATT BABY FACE™ - perfekcyjnie matowej, doskonale wygładzonej skóry i długotrwale zapobiega błyszczeniu się. Odżywcza formuła z bioHYALURON COMPLEX™, koktajlem witamin (A, E, F) i proteinami jedwabiu intensywnie i długotrwale nawilża, rozświetla i wygładza cerę. Pigmenty mineralne wyrównują koloryt skóry, maskują niedoskonałości i przebarwienia. Kolagen zapewnia skórze jędrność, gładkość i elastyczność. Faktor SPF 15 doskonale chroni skórę przed promieniowaniem UVA/UVB i wolnymi rodnikami.
Krem niweluje oznaki zmęczenia oraz chroni przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Po zastosowaniu kremu skóra wygląda na wypoczętą i promienną, a cera zyskuje aksamitnie matowy wygląd, gładkość i ujednolicony koloryt.
Błyskawiczny efekt 8 w 1:
- długotrwale i skutecznie matuje 
- zmniejsza widoczność porów
- wyrównuje koloryt cery 
- pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości 
- intensywnie nawilża 24h
- wygładza i rozświetla
- redukuje oznaki zmęczenia 
- SPF 15 chroni przed UVA/UVB

Moja opinia:
Cena jest kusząca, ponieważ jest jednym z najtańszych dostępnych na rynku kremów BB. Wobec polskich kremów wiele jest kontrowersji, ponieważ inni twierdzą że firmy przywłaszczyły nazwę od azjatyckich kremów, nie wiedząc jakie jest ich przesłanie. Jednak firma Eveline pisze na swojej stronie, że nazwa nie odnosi się do pierwotnie znanych kremów. Dostępność jest według mnie łatwa, znajdziemy ją w każdym Rossmannie oraz w drogeriach, gdzie jest szafa Eveline. Nie wiem czy mam aż tak białą cerę, jednak ten krem jest odrobinę dla mnie za ciemny. Muszę więc uważać z jego nakładaniem by nie zrobić sobie efektu maski.  Rozprowadza się przyjemnie, bez żadnych problemów. Opakowanie jest bardzo ładne, można wydobyć z niego każdą kropelkę kremu ale czasami lubi się trochę wylewać (jak na załączonym obrazku). Krycie według mnie jest dobre, ale nie spodziewajmy się całkowitego zakrycia wszystkiego, ponieważ nie jest to podkład, a krem z pigmentami. Kryje zaczerwienienia i mniejsze krostki, jednak z wielkim trądzikiem sobie nie poradzi. Skóra od razu po zastosowaniu kosmetyku jest matowa i gładka.  Pory są mniej widoczne. Może i lekko nawilża, ale na pewno nie można stwierdzić że intensywnie. Jeżeli ktoś ma skórę mieszaną  i ma jakąś część twarzy suchą, radziłabym użyć kremu nawilżającego, bo ten krem BB może nie być wystarczający. Długo utrzymuje się na skórze.

Bardzo polubiłam ten krem, pewnie będę do niego wracać jednak będę szukała czegoś jaśniejszego. Może wy znacie jakieś podkłady/kremy BB/pudry które by były jaśniejsze od tego produktu? Chętnie przeczytam Wasze komentarze i odpowiem na Wasze pytania :)

18 komentarzy:

  1. Kremów BB jeszcze żadnych nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam przed wyjazdem na wakacje, by mieć lżejszy odpowiednik podkładu :)

      Usuń
  2. mnie jakoś nie przekonuje ten BB ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam z ciekawości, a promocja była idealna wręcz do zaspokojenia tej potrzeby :)

      Usuń
  3. jakoś nie przepadam za kremami BB...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy je lubią, dla mnie są okej :)

      Usuń
  4. nie nie to nie dla mnie, Max Factor CC to jednak już inna jakość podkładów, jest dobry ale drogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką zasadę że szukam najpierw od najtańszych kosmetyków, bo często możemy znaleźć tam swojego ulubienca, który może być nawet lepszy od drogich odpowiednikow :)

      Usuń
  5. Jeśli chcesz koniecznie krem BB to mogę polecić z Essence :) krycie ma takie samo jak każdy krem BB, tzn. zależy jaką masz cerę, dla mnie na lato jak znalazł i cena całkiem fajna.
    Ja sama bym chciała przetestować BB kremy z SKIN79, ale cena mnie odstrasza, może kiedyś uzbieram i kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem BB to nie konieczność, chętnie bym używała jasnych podkładów i pudrów jednak ciężko mi takowe znaleźć. Przyjrzę się temu z Essence, może będzie miał jasny kolor. Tak jak Ty bym chciała je przzetestować, ale nie kupuję przez internet a jak mówisz, pewnie cena nie dla mnie. Może kiedyś próbka wpadnie w moje ręce *.*

      Usuń
    2. Jeśli chcesz puder to polecam z Essence transparenty jest biały i sama go mam i jest idealny, matowi na cały dzień i co ważniejsze nie świecisz się :) a co do podkładów sama nie wiem... ja obecnie używam z MaxFactor 3w1, a miałam kiedyś z Rimmel ten z drobinkami i szczerze, chociaż rozświetlający to mnie do później denerwowało, a i nie polecam z Maybelline, Affinitone te w tubkach, dla mnie się rozlał na spodnie :/ i źle się rozprowadzał... ;)
      PS: Fajny blog, lubię go czytać :)

      Usuń
    3. Maznęłam się wczoraj jakimś podkładem (oczywiście testerem) i kolor był bardzo jasny. Ale mam taką sklerozę że nie pamiętam jakiej firmy, coś mi świta że to był Rimmel. Pamiętam tylko że kosztował około 30 zł i był w tubce :P

      Usuń
  6. A ja akurat lubię ten krem BB - kolor idealny dla mnie, a krycia zbytniego nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze sie opalić, wtedy by byl moim ulubiencem :)

      Usuń
  7. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tego produktu. Powiem szczerze, że muszę się poważnie zastanowić nad jego zakupem, ale boję się że nie spełni moich oczekiwań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kosztuje dużo, więc nie powinno być to wielkie rozczarowanie. Ja też się zastanawiałam, ale potrzebowałam jakiegoś kremu BB koniecznie na wakacje to zaryzykowalam. Nie zaluje :)

      Usuń
  8. Lubie kremy BB ale tego nie miałam okazji używania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz może jakiś bardzo jasny? Niestety jestem posiadaczką bladej jak trup skóry, przez co nigdy nie mogę znaleźć czegoś idealnego.

      Usuń