czwartek, 24 października 2013

26. TAG: Mój pierwszy raz

Hej,
dzisiaj przychodzę z szybkim i luźnym wpisem. Dlaczego własnie TAG? Bardzo mi się spodobały pytania, a do tego jest to okazja byście lepiej mnie poznali (a może niedługo się ujawnię, kto wie?). Nie przedłużając, zaczynam:

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Jeżeli krótkie zauroczenie nie wliczamy do miłości (ja osobiście nie zaliczam), to z moją poważną pierwszą miłością rozmawiam do dziś. Dlaczego? Bo jest nim mój obecny chłopak, z którym jestem już 2 lata, 7 miesięcy i 1 dzień :)

2. Jaki był Twój pierwszy napój alkoholowy?
To był szampan bardzo nisko procentowy pity z okazji Nowego Roku. Rodzinie jakoś nie smakował, dla mnie był całkiem dobry. Przypadek? Nie sądzę :P

3. Jaka była Twoja pierwsza praca?
Jestem osobą uczącą się w liceum, dlatego nie pracuję. Co więcej, nigdy nie pracowałam w wakacje, mimo że były takie oferty. Chyba jestem na to zbyt leniwa, co jest moją wielką wadą

4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
To był mój chłopak, przepraszający mnie za pewną rzecz. Tak, wybaczyłam :)

5. Jaka była pierwsza osoba o której dziś pomyślałaś?
Hmmm... powiem szczerze że nie pamiętam, ale pewnie to był mój chłopak o którym myślę prawie zawszę.

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Nigdy nie podróżowałam samolotem i powiem szczerzę że boję się tego środka transportu. To pewnie przez to że naoglądałam się w dzieciństwie dużo filmów katastroficznych.

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
Nie wiem jak te pytanie mam interpretować, więc odpowiem dwuznacznie. Na pierwszych koloniach byłam w wieku 9 lat, były to kolonie 10 dniowe. Z drugiej strony nocowałam z koleżankami w namiocie w podstawówce. Pamiętam to jakby to było wczoraj, mimo że z tymi dziewczynami nie utrzymuję kontaktów

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś?
Moja dobra koleżanka z ławki, bo dzisiaj byłam na początku dnia w fatalnym nastroju i się rzadko odzywałam ale ona mnie "rozbudziła". Arigatou :)

9. Co było pierwszą rzeczą, jaką dzisiaj zrobiłaś?
Zawsze zaczynam dzień od zjedzenia śniadania. Nie potrafiłabym bez tego funkcjonować

10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
Hmmm... wydaję mi się że to było w Gdańsku, gdy byłam na koloniach, jednak niezbyt pamiętam, czyj to był koncert. Mój umysł mi mówi że możliwe że jedną z osób występujących była Ewelina Flinta. Miałam chyba jej autograf, ale gdzieś się zapodział

11. Pierwsza złamana kość?
To była kość prawej ręki. Rodzice opowiadali mi że złamałam rękę pierwszy raz gdzieś w pierwszych latach mego życia. Ja jedynie pamiętam "wypadek" w wieku przedszkolnym.

12. Pierwszy piercing?
Tak, mając 12 lat pojawiła się moda na kolczykowanie. Zazdrościłam że wszystkie dziewczyny z klasy mogą nosić kolczyki, a ja nie. Po wielkich błaganiach, poszłam tam w dzień urodzin. Oprócz tradycyjnej dziurki, nic już nie "dziurawiłam" :P

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś?
Z przykrością stwierdzam, że nigdy nie byłam za granicą :(

14. Pierwszy film, który pamiętasz?
Nie wiem czy chodzi o to, jaki film od razu przychodzi mi na myśl. Jeżeli tak to jest to film "2012". Zrobił on na mnie niesamowite wrażenie

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku?
Byłam grzeczną dziewczynką i mimo że czasami pokazywałam różki, żaden nauczyciel nie wpisał mi uwagi

16. Pierwszy współlokator?
Mieszkam dalej z rodzicami, więc współlokatorów brak :)

8 komentarzy:

  1. no, ciekawe odpowiedzi :) gratuluję długiego związku z chłopakiem :) z której klasie LO jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nic, tak z ciekawości spytałam, bo jestem rok młodsza od Ciebie :)

      Usuń
    2. Korzystaj z zycia bo za rok matura haha :D

      Usuń
  2. pytałaś o krem do rąk - u mnie na mega przesuszenia sprawdza się czerwony Garnier do rąk zniszczonych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zastanawialam sie nad jego zakupem. Dziekuje za odpowiedz :)

      Usuń
  3. fajny tag, miło było poczytać PS: zapraszam do siebie na rozdanie www.womanadvice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń