czwartek, 17 października 2013

24. Według Wizażanek kit, a jaka jest moja opinia na temat produktu? - Oriflame, Feet Up, Cosy Moment Foot Cream

Witam ponownie na moim blogu :)
Nadeszło niestety zimno, dni są coraz krótsze a my marzymy jedynie o opatuleniu się w kocyk. Dla mnie zimno ma jeszcze jedną wadę a mianowicie...moje stopy. Niestety, ale cierpię na lodowate stopy i dłonie i nawet latem mogę je porównywać do kostek lodu. Dlatego też krem rozgrzewający był moją nadzieją. Jak się sprawdził? Przekonajmy się :)

Słowa producenta: 
Cudowny sposób na ogrzanie zmarzniętych stóp. Rozgrzewający krem z alantoiną, gliceryną i olejkiem cynamonowym nawilża, odżywia i wygładza szorstką skórę stóp, pozostawiając na niej aromatyczny zapach. 

Skład:
AQUA, GLYCERIN, PARAFFINUM LIQUIDUM, PPG-15 STEARYL ETHER, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE SE, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, CETEARETH-20, GLYCERYL STEARATE, STEARIC ACID, CARBOMER, PARFUM, METHYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, PROPYLPARABEN, SODIUM HYDROXIDE, ALLANTOIN, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, POGOSTEMON CABLIN OIL, PROPYLENE GLYCOL, EUGENOL, BHT, CINNAMOMUM CASSIA OIL

Moja opinia:
Cena: Dostałam produkt od konsultantki, dlatego na temat ceny nie mogę się wypowiedzieć. Jednak z tego co się orientuję jest to produkt na każdą kieszeń
Opakowanie: Wygodna tubka z której możemy wycisnąć każdą kropelkę produktu. Zakończona małym otworkiem, co chroni nas przed nadmiernym zużywaniem się kremu Ładnie prezentuje się na półce.
Zapach: Bardzo ładny, czuję woń cynamonu. Jest to zapach typowo na zimową porę dnia, na lato wybrałabym coś lżejszego. Zapach długo utrzymuje się na stópkach.
Konsystencja: Lekka, jednak nie ucieka z rąk. Bardzo szybko się wchłania gdy zastosujemy normalną dawkę, jednak ja zawsze smarowałam grubszą warstwę po czym nakładałam grube skarpetki
Działanie: Niestety, rozgrzewania tutaj nie zauważyłam. Szczerze mówiąc to dopiero teraz się dowiedziałam że ten kosmetyk miał to robić. Używam go zawsze na noc a rano gdy wstaję wyczuwam miękkie, gładkie i nawilżone stopy. Efekt mi się osobiście podoba i polubiłam ten kremik. Jednak chciałabym zaznaczyć że nie poradzi sobie z bardzo suchą skórą. Do tego aby krem mógł zrobić swoje, przedtem musimy wykonać mocny peeling. Kupiłabym ponownie :)

6 komentarzy:

  1. Fajnie że jesteś zadowolona z efektów:)

    Zapraszam do mnie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że Twoje opinie zawsze są szczere i mozna jak najbardziej na nich polegać ;)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam na mojego nowego bloga ;)
    http://nursing-mission.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że masz takie zaufanie, staram sie jak najbardziej by zawrzeć w recenzjach wszystko :)
      Na bloga chętnie zajrzę :)

      Usuń
  3. Lubie kosmetyki o takim "zimowym" zapachu kiedy pogoda nie rozpieszcza.:-)

    OdpowiedzUsuń