sobota, 21 września 2013

17. Natei Naturals - Szampon do włosów suchych i zniszczonych

 Każdy człowiek kieruje się czymś innym przy wyborze kosmetyków. Innych głównie przyciąga zapach, znajomość firmy, cena a mnie najbardziej przyciąga...obietnica producenta. Według mnie, niezależnie od produktu, kosmetyk powinien robić to, co jest napisane na etykiecie. Dlaczego? Bo każde słowo reklamujące produkt zobowiązuje do spełnienia naszych potrzeb, a gdy np. szampon tego nie robi to znaczy że:
a) produkt nie jest przeznaczony dla nas
b) firma po prostu kłamie
Dlaczego firmy czasami obiecują nam "gwiazdkę z nieba" mimo że wiedzą że to jest nieosiągalne?
A jak będzie z bardzo tanim kosmetykiem, sprzedawanym w Biedronce? Sprawdźcie, czytając dalszą część wpisu.

Słowa producenta:
Szampon do włosów Natei Intensywna Regeneracja opracowany został przez specjalistów z myślą o zdrowych u pięknych włosach. Specjalnie opracowana receptura z zawartością olejku migdałowego (wzmacniającego i nawilżającego włosy) oraz olejku z orzechów macadamia (odżywia,chroni przed utratą wilgotności) pielęgnuje i odżywia włosy suche oraz pielęgnuje i odżywia nadając im puszystość i poprawiając nawilżenie. Dzięki delikatnej konsystencji szampon jest wyjątkowo przyjemny w użyciu.

Moja opinia:
Opakowanie jest bardzo wygodne, z nakrętką typu "klik". Po otworzeniu wydobywa się przyjemny, migdałowy zapach. Kolor szamponu jednak mnie nie satysfakcjonuje, taka "shrekowa" zieleń. Mimo że zawiera SLS, na moich długich i gęstych włosach słabo się pieni przez co  muszę jednokrotnie zużyć więcej szamponu, niż powinniśmy. Zapach nie utrzymuje się później na włosach. Producent obiecuje obecność olejku migdałowego oraz olejku z orzechów macadamia. Według mojej małej wiedzy o składach, obserwuje te składniki prawie na ostatnim miejscu. Szampon sprawia że włosy są miękkie i gładkie w dotyku, do tego zobaczyłam lekki błysk włosów. Co do łatwości rozczesywania, to nie zauważyłam różnicy.

Czy polecam produkt?
Tak, za taką cenę możemy z łatwością wypróbować. Nawet jeżeli się u kogoś nie sprawdzi, to majątku nie straci. Jak widać, Biedronka potrafi pozytywnie zaskakiwać.

4 komentarze:

  1. Szampony Natei sprawiły, że zamiast myć wlosy co dwa dni, myję raz w tygodniu! Na przetłuszczające się włosy jest przejedyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spróbowałam i bardzo żałuję, mam wersję do włosów farbowanych i oprócz zapachu żadnych plusów w tym produkcie nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne opinie na temat tego produktu, moje włosy bardzo szybko się do niego przyzwyczaiły i już nie daje takich efektów. Ja osobiście nie wrócę, bo rewelacji nie ma

      Usuń