czwartek, 5 września 2013

15. Marzenia dzielą się na ambitne i błahe...

                                   ...a każde z nich powinniśmy się starać spełnić.

Przychodzi bowiem taki dzień, w którym czas na rozliczenie się ze swojego życia. Do czego doszliśmy? Jak wiele zrobiliśmy? Czy korzystaliśmy z daru istnienia tak jak należy? - te pytania nurtują człowieka najbardziej. Z wiekiem jednostka zmienia swoją osobowość pod wpływem różnych czynników, zmienia się również jego pogląd na świat. Jednak marzenia najczęściej zostają takie same. To nie jest tak że ktoś nie ma marzeń, nie ma celu życia. Człowiek dojrzały to taki który odnalazł sens swojej egzystencji. Wie do czego chce dążyć i będzie się starał zrealizować swoje pragnienia nie patrząc na opinię innych.

Nie wstydzę się swoich błahych celów. Jednym z nich było zdobycie tego naszyjnika. Przeszukałam całe swoje miasto i nigdzie nie mogłam go znaleźć. Nigdy, ale to nigdy nie byłam uparta co do biżuterii. Nie było, okej to trudno, nic się nie stanie. Jednak z sówką tak nie było. Mówiłam sobie że na pewno ją zdobędę. Gdy pojechałam na wakacje do mojego K. nagle podszedł do mnie i mi ją zawiesił na szyi. Nie potrafię opisać swojego szczęścia.
Tak, wiem. Dla Was może to być niedorzeczne ale po tym co przeżyłam w swoim życiu doszłam do wniosku że cieszenie się z drobnostki daje mi szczęście. Gdy spełniamy marzenia błahe, mamy większe szanse na spełnienie marzeń wyższych. Tych które potrzebują czasu oraz wymagają poświęcenia.

"Bo życie jest za krótkie, by z niego nie korzystać"

10 komentarzy:

  1. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Tez mam ten naszyjnik i nosze go bardzo czesto!

    I masz zupelnie racje, trzeba sie cieszyc z najmniejszych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że jest osoba która się ze mną zgadza :)

      Usuń
  2. To wcale nie jest niedorzeczne :) Trzeba spełnić nawet te najmniejsze marzenia i cieszyć się nawet z tych najdrobniejszych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze znalazla sie kolejna osoba która mysli podobnie do mnie :)

      Usuń
  3. Sówka, kiedyś miałam taki naszyjnik, ale mi się zerwał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze jakoś go chronic przed tym, bo nie chce go stracic, jest zbyt sentymentalny dla mnie

      Usuń
  4. hehe świetne tło dla tej sówki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka moja "wizja" pojawiła się w główce :P

      Usuń