środa, 28 sierpnia 2013

14. Prezenty od Oriflame

Hej
Niestety to co piękne już się skończyło, wróciłam do mojego miasta i strasznie cierpię przez tęsknotę. Kolejne możliwe spotkanie to dopiero za pół roku ;(.
Gdy byłam jeszcze u chłopaka chciałam Wam pokazać co dostałam od jego babci która jest konsultantką w Oriflame. Niestety sprawy potoczyły się inaczej i pokazuję to dopiero dziś. Babcia mojego K. miała nadmiar kosmetyków i chętnie mi je oddala. Dla mnie to też niemała radość, a mama "denerwuje się" przez ilość tego co mam. Jednak ona też coś otrzymała ;)


1. Oriflame, pojedyncze cienie do powiek w odcieniu pink: aktualnie 20 zł x2
2. Oriflame, brązujący puder w perełkach Giordani Gold - edycja specjalna: aktualnie niedostępny
3. Oriflame, tusz do rzęs Wonder lash: aktualnie niedostępny


4. Oriflame, krem do ciała Silk Beauty z  proteinami jedwabiu i ekstraktem z orchidei: aktualnie 19,90 zł
5. Oriflame, róż w kremie Bauty Studio Artist odcień Pink glow: aktualnie 30 zł x2
6. Oriflame, woda perfumowana Delight: aktualnie niedostępna


7. Oriflame, odżywczy krem do ciała Grace: aktualnie 19,90 zł
8. Oriflame, krem na noc o organicznymi ekstraktami z jagód acai i granatu: aktualnie 14,90 zł
9. Oriflame, kojący krem z organicznymi ekstraktami z jagody i lawendy: aktualnie 25 zł


10. Oriflame, lakiery do paznokci Pure colour kolor Lgt Silver i Prly Beige: aktualnie 14 zł x2
11. Oriflame, krem pod oczy Optimals Skin Youth: aktualnie 24,90 zł
12. Oriflame, czekoladowy krem uniwersalny: aktualnie niedostępny

13. Oriflame, czekoladowy koktajl Natural Balance: aktualnie niedostępny
14. Oriflame, gąbeczki do nakładania podkładu: aktualnie 3,90 zł
15. Próbki

16 komentarzy:

  1. Powinnaś być zadowolona z większości tych kosmetyków :) Podkłady oriflame nie są zbyt dobre, ale wypróbować można :)Te koktajle moim zdaniem są drogie (115 zł), ale smaczne :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten koktajl poszedł dla mamy, bo slyszalam ze one hamuja apetyt a ja jako osoba która chce przytyć wolalabym tego uniknac.
      Ogólnie Oriflame jest drogie i bym sobie pewnie tych rzeczy nie kupila a tak mam okazje przetestować je bez narzekania ze wydalam pieniadze w bloto. Może znajdzie sie jakaś perełka :)

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  2. tak się składa, że nic z tych rzeczy nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie babcia K. ja raczej nigdy bym sobie tych kosmetyków nie sprawiła :)

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A jaka radość mnie spotkała gdy powiedziała: "Mam dla ciebie perfumy", a gdy do niej przyszlam to czekala az taka paczuszka :)

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  4. Dużo tego, świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam już nawet nadmiar kosmetyków (chociaz nigdy nie powiem sobie dosc) ale sa i takie ktore musze szybko zuzyc

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  5. Dużo miałam z tego zestawu i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to może przybędzie do mnie dobra passa bo ja jestem pechowa co do udanych w 100% kosmetyków (może to dlatego że kupuje same najtansze marki)

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  6. Fajne rzeczy, większości nie znam ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zadnego z tych kosmetyków nie znalam :)

      Usuń
  7. Super paczkę otrzymałaś :)
    Oby Ci dobrze służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty :) bardzo fajny zestaw kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń