środa, 21 sierpnia 2013

13. Ciałem w Polsce, myślami w San Diego...

Hej
Ostatnie dni mojego pobytu u mojego K. Niestety trzeba powrócić do szarej rzeczywistości, problemów oraz wyzwań. Na samą myśl o tym że za niecałe 10 dni będę w klasie maturalnej robi mi się słabo. Nie mam pojęcia jak ja to przetrwam. Niby maturę trzeba napisać, ale ja nie mam pojęcia jaki przedmiot mam wybrać i co ja będę robić w przyszłości :(

Przechodząc do przyjemności, dzisiaj całkiem przypadkowo znalazłam taką stronę, gdzie możemy podglądać kilka zwierząt z ZOO w San Diego. Oczywiście widząc zakładkę "Panda Cam" <KLIK!>, nie mogłam przez to przejść obojętnie (to ulubione zwierzę mojego chłopaka). Tak więc już od kilku dłuższych chwil przyglądamy się życiu tego zwierzęcia, jedząc przy tym różne łakocie :)
 

Pozdrawiam Was i dziękuję że na mnie czekacie  

18 komentarzy:

  1. Mnie też w tym roku czeka matura... i również jestem tym faktem przerażona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad zrezygnowaniem z matury, jednak to nie jest dobre rozwiązanie bo całe nauczanie w liceum idzie na marne ;<

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  2. Koniecznie muszę zajrzeć na tę stronę. Maturę na pewno zdasz bardzo dobrze, trzymam kciuki:) tylko ucz się na bieżąco i się nie nakręcaj, bo to najgorsze co możesz zrobić:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tym jest problem, że jestem osobą która się nakręca. Mam zamiar uczyć się na bieżąco, jak tylko wrócę do mojego miasta to szukam korepetycji z matematyki bo bez tego będzie dramat. Po9lecam wejść na stronę, można tam "podglądać" nie tylko pandy ale m.in misie koala.
      Napisz koniecznie czy Ci się strona spodobała :)

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za maturę :* Będzie dobrze! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, mam taką nadzieję :)

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  4. Ja w tym roku również idę do maturalnej klasy. Z jednej strony trochę mnie to przeraża, z drugiej strony wiem jakie przedmioty chcę zdawać na maturze i na jaki kierunek studiów się wybrać. Gorzej z uczelnią..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeżeli już masz plany na przyszłość, to nie oszukujmy sie, jest troszke lżej :) Bo osobie która jeszcze nie znalazła "powołania", jest łatwiej popełnić życiowy błąd przy wyborze studiów, pracy itp.

      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  5. Będę trzymać kciuki :) Na pewno zdasz dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za slowa otuchy, mam nadzieje ze obejdzie sie bez przykrosci

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  6. Super!
    Zobaczysz, maturę napiszesz, przedmiot wybierzesz :) Wszystko samo wyjdzie :))

    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za obserwacje, nawet nie wiesz jak ta nowina mnie raduje :)

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  7. Matura nie jest zła :). Dobrze jest zdać chociaż same podstawy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy wokół mi mówią że jak dobrze się uczę (zależy kto na to patrzy, srednia 4.13) to powinnam zdac ale ja i tak mam wątpliwości

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  8. Będzie dobrze! Ja matury się bałam a zdałam najlepiej w klasie :D
    A pandy też czasem podglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za wsparcie, teraz niestety pojawily sie kolejne problemy i pewna tesknota, z którą sobie nie radzę...

      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  9. PANDA. <3
    patrzę na nią już jakieś 15 minut i jest taaka kochana ! :D

    [usuń werfyfikacje obrazkowa. ulatwi to innym komentowanie ;)]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet że to wydaje sie być monotonne mnie nie nudzi takie patrzenie jak ona śpi lub je (wiem dziwne) :D

      Dziekuje za wielka rade, nie wiedzialam ze u mnie jest ta weryfikacja obrazkowa :*

      Usuń