poniedziałek, 24 czerwca 2013

7. Moje dzisiejsze paznokcie :)

Witam wszystkich ;*

Ostatnio sporo czasu pochłaniało mi przeglądanie blogów, gdzie główną tematyką była stylizacja paznokci. Doprawdy nie mogę się napatrzeć, jaki dziewczyny mają talent. To jest coś niesamowitego. Jestem typem osoby, które rzeczy praktyczne totalnie nie wychodzą. Pomalowanie lakierem ładnie paznokci jest dla mnie nie małym wyczynem. Dlatego nawet nigdy nie myślałam o innym efekcie, niż zwykłe zakrycie płytki kolorową emalią. W wakacje będę miała mnóstwo wolnego czasu, dlatego też będę się uczyła podstawowych wzorków. Oczywiście, postaram się efekty pokazywać bieżąco na blogu :)
Zdaję sobie sprawę, że za pierwszym razem nie będzie to pięknie wychodziło, ale może za jakiś czas będę dziękowała sobie za wysiłek. Tak też było w przypadku warkocza ;)

P.S. Gdzie mogłabym kupić podstawowe "przyrządy" do robienia wzorków np. sonda, cienki pędzelek?


Nie patrzcie na stan skórek, jestem świadoma dramatycznego wyglądu. Podoba mi się efekt kontrastowego palca serdecznego, jednak nie wszystkim przypada to do gustu (np. moja siostra). Moja znajoma uznała że to ciekawy pomysł, a jakże nie wymagający :) Dodam na koniec, że to są najdłuższe paznokcie, jakie miałam w życiu :) Nigdy nie sądziłam że będę posiadaczką takiej długości.

Pozdrawiam ;*

16 komentarzy:

  1. Również mi nie wychodzi malowanie paznokci. Za to moja kuzynka... ahhh też tak chcę. :D

    Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i zarazem ubolewam nad swoim beztalenciem :P

      Usuń
  2. jakie masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz musialam je skrócić, ale dziękuję :*

      Usuń
  3. kurcze, chciałabym mieć tak długie pazurki :) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie sadzilam ze takie bede miala, spelnilo sie moje marzenie :P
      A to dzieki odzywce z Eveline :)

      Usuń
  4. ale zapuściłaś pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tylko tak sie nie lamaly i rozdwajały :(

      Usuń
  5. Ja swoje przyrządy kupiłam w sklepie Alle-Paznokcie na allegro, mają też hurtownie rozsiane w różnych miastach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odpowiedz ale ja nie kupuje przez internet. Jakoś się tego obawiam :/

      Usuń
  6. Ależ masz pazurki piękne

    OdpowiedzUsuń