czwartek, 30 maja 2013

5. Recenzja: Perfecta SPA - Masło do ciała wygładzające marcepanowe

    Dzisiaj się mobilizuję do pisania i przychodzę z recenzją kosmetyku do pielęgnacji ciała. Masło do ciała dostałam w prezencie od mamy na 18stke. Jest to pierwszy taki produkt jaki mam, więc ciekawość zżarła mnie bardzo szybko. Jestem bardziej przyzwyczajona do balsamów, ale taka alternatywa (zwłaszcza na zimę) jest bardzo kusząca. Do tego zapach marcepanu bardzo podkręciło atmosferę.
Szybko zajmuję się "internetowymi" sprawami i robię dzisiaj urodowe SPA. Chcę ten weekend poświęcić sobie, gdyż przez wiele różnych zawirowań zapominałam że powinnam myśleć tez o własnym szczęściu.
   

 Słowa producenta:
Puszyste masło do ciała o właściwościach wygładzających i zmiękczających. Olejek ze słodkich migdałów nadaje aksamitną gładkość, łagodzi i regeneruje. Kwasy tłuszczowe OMEGA - 6 natłuszczają, uelastyczniają i zapobiegają rozstępom i cellulitowi. Kompleks witamin E - C - F nawilża i spowalnia starzenie. Apetyczny zapach marcepanu poprawia nastrój i działa relaksująco.

Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Butylene Glycol, Rosa Galica Flower Extract, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, CI 15985.

Moja opinia:
Zapach kosmetyku jest delikatny i słodki. Nigdy nie wąchałam marcepanu więc nie jestem w stanie powiedzieć czy zapach jest adekwatny. Jednak wyczuwam nutkę migdałów. Jest bardzo ładny jednak na lato zbyt ciężki moim zdaniem. Na długi czas otula swoim zapachem, co jest ogromnym plusem tego produktu. Konsystencja jest zbita i bardzo gęsta, przez co osoby które używały ciągle lekkich balsamów mogą mieć problem z rozsmarowywaniem produktu. Jednak po kilku użyciach doszłam do wprawy i nie sprawia mi to juz kłopotu. Masło szybko się wchłania, więc po wysmarowaniu możemy od razu się ubrać. Dobrze nawilża, skóra po nim jest gładka, miękka i pachnąca :) Produkt jest bardzo wydajny - użycie nie jest duże a korzystam z niego od początku marca. Opakowanie jest miłe dla oka, delikatna szata graficzna dodaje skromności. Co do cellulitu oraz rozstępów nie mogę się wypowiedzieć, gdyż nie mam z tym problemu.

Końcowa ocena:
5/5 - będę powracała do tego produktu w porze zimowej, nie lubię używać maseł latem. Polecam ten produkt, uważam że jest wart swojej ceny

6 komentarzy: