piątek, 5 kwietnia 2013

2. Pamiętnik ♥

Hej :*

Pomyślałam sobie, że dobrze by było gdybym na początek blogowania opowiedziała coś o sobie, bo w Waszych oczach jestem całkowicie obcą osobą. Osoby z Pingera już sporo o mnie wiedzą, ale mam nadzieję że będę miała też innych czytelników :)

Uczę się w 2 klasie liceum. Pewnie się tego spodziewałyście po moim wieku :D Czyli jak każda osoba w moim wieku, z niecierpliwością wyczekuje na weekend. Nareszcie się doczekałam.  Nie mam sił przez tą pogodę na naukę. Kto by pomyślał że tyle śniegu będzie gościć u nas w kwietniu. Najbardziej to mi szkoda tych zwierząt, które wybudziły się z zimowego snu bądź wróciły do Polski i teraz głodują :(
Dokarmiajmy ptaki, to bardzo mało nas kosztuje, a ratujemy je przed śmiercią głodową!
Początek weekendu cudownie spędzony z Moim Skarbem, do tego dostałam propozycje na spotkanie z dawną przyjaciółką. Mam nadzieję, że pogoda jutro się polepszy i będę mogła wyjść z domu. Mam mnóstwo spraw do załatwienia, a tak mało czasu. 
Pinger przestał wariować, jednak dalej nie wszystko działa. Ważne że nie zjada mi już wpisów i komentarzy. Myślę że wstawili jakoś nowy kod, który wprowadził chaos i usunęli go gdy zauważyli co się dzieje.

W głośnikach Verba, w głowie strach, w sercu miłość i wdzięczność, że w moim życiu są osoby które mnie wspierają :*

2 komentarze:

  1. Ooo ja też dawno nie byłam w drogerii xD Czas by się wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam iść jutro, ale pewnie pogoda pokrzyżuje moje plany :/

      Usuń